مسیریابی جهان به صورت آنلاین (حتی راههای روستایی)
نوشته شده توسط : محمدرضا

سلام دوستان عزیز پوزش من رو به خاطر تاخیر چند ماهه بپذیرید.

بعد از این غیبت طولانی برای استفاده شما عزیزان نقشه جهان رو با قدرت زوم خیلی زیاد(حتی دیدن راههای روستایی)گذاشتم. امیدوارم استفاده کنید و لذت ببرید.

روی عکس کلیک کنید

راستی برای ورود به سایت و استفاده از نقشه روی عکس کلیک کنید.

طریقه استفاده رو به عهده هوش و درایت خودتون گذاشتم.





:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: برچسب‌ها: نقشه جهان , راه های جهان , گوگل ارث , راهنمای راه ها , دوچرخه سواری و مسیر ها ,
:: بازدید از این مطلب : 7574
|
امتیاز مطلب : 251
|
تعداد امتیازدهندگان : 67
|
مجموع امتیاز : 67
تاریخ انتشار : 16 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
سحربانو در تاریخ : 1393/10/11/4 - - گفته است :
سلام
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

بهم سر بزن منتظرتم

/weblog/file/img/m.jpg
نازی در تاریخ : 1393/9/29/6 - - گفته است :
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............

/weblog/file/img/m.jpg
علی همتی در تاریخ : 1393/8/27/2 - - گفته است :
سلام دوست عزیز.مطلبت بدردم خورد .از بازدید کننده های عزیز هم درخواست میکنم از این پست استفاده کنن.راستی منم یه پستی در مورد الگوریتم های مسیریابی تو سایتم گذاشتم و از شما دعوت میکنم بیای و دیدن کنی.

/weblog/file/img/m.jpg
tarane3 در تاریخ : 1392/5/13/7 - - گفته است :
خدایا به آنان که ادعای عاشقی تو را دارند بیاموز که بزرگترین گناه شکستن دل آدمیان است !

/weblog/file/img/m.jpg
مجتبی در تاریخ : 1392/3/27/1 - - گفته است :
راستی من9ساله ام اسم وبالاک من sargarmi5.rozblog.com

/weblog/file/img/m.jpg
مجتبی در تاریخ : 1392/3/27/1 - - گفته است :
سلام محمد رضاچه سایت باهالی بود من دو سال که نخشه ی جهان میگردم بل اخره وبلاک تو راپیدا کردم.هر چی می نوشتم اون نبود

/weblog/file/img/m.jpg
راد در تاریخ : 1390/8/9/1 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
حالتون خوبه؟
پست جالب و زیبایی بود.
ممنون از خبرهای داغت
با یه پست جدید و داغ و تا حدودی شرم آور آپم .
خوشحال میشم بیاید و نظر بدید!
ممنون[گل]

/weblog/file/img/m.jpg
مرد تنها در تاریخ : 1390/4/6/1 - - گفته است :
سلام:
با توجه به اینکه شما از دوستان قدیمی هستید لینک شما در وب من هست ولی متاسفانه با بررسی از لینکهای وب شما وب من در لینکهای شما قرار ندارد.لطفا مرا با عنوان:
غم قطره*مرد تنها*
در لینکهای خود قرار دهید در غیر این صورت با نهایت احترام و علاقه به شما دوست عزیز وب شما از لینک های غم قطره حذف میگردد.
در صورت تمایل میتوان با وب
www.rezandykings.mihanblog.com
نیز تبادل لینک فرمایید که در صورت تمایل این وب را با عنوان:
پادشاه موسیقی فارسی*رضا*
لینک کنید و اطلاع دهید تا با عنوان مورد نظر در ان وب نیز لینک گردید.
با تشکر.


/weblog/file/img/m.jpg
nima در تاریخ : 1389/10/2/4 - - گفته است :
سلام به نظر میاد خیلی وقته آپ نکردی،4 ماه میشه ایراد نداره هر وقت حال کردی یه سری به ما بزن

/weblog/file/img/m.jpg
پسرخاله در تاریخ : 1389/9/23/2 - - گفته است :
سلام دو ست عزیز...
وب قبلیم دیگه آپ نمیشه...

البته وبلاگ جدیدم و رو همراه با عزیزم مینویسیم که خوشحال میشیم به ا سر بزنی.
اگه دوست داشتی ما رو به اسم...:

هام هام با رضا و سمیرا

لینک کن و بهمون خبر بده تا لینکت کنیم...


خوش باشی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: